مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 10:452020-06-27سياسي

واکنش فعالان توییتری به اجرای مفاد سند 2030 در برخی شهرهای بزرگ


فعالان توییتری با هشتگ #آموزش_بدجنسی به اجرای مفاد سند 2030 در برخی شهرهای بزرگ کشور واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از کرج، سند آموزش 2030 در آذر ماه 1395  برای اعمال هدف های آموزشی این برنامه جهانی با حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم ایران طی یک مراسم رونمایی شد و به دلیل محتوای غربی و ضد فرهنگی آن بلافاصله مورد اعتراض کارشناسان و فعالان حوزه آموزش و تربیت قرار گرفت.

این سند که توسط کمیسیون علمی، فرهنگی و تربیتی سازمان ملل (یونسکو)  تهیه و تدوین شده است به دنبال تثبیت ارزش های جامعه غربی در کشورهای مختلف جهان است و سبک زندگی غیر دینی و مادی گرایانه و توام با بی بندو ابری های اخلاقی و فرهنگی را در قالب عناوینی چون ضرورت آموزش جنسی به کودکان برای کاهش آسیب ها دنبال می کند.

این سند در همان مقطع با مخالفت صریح رهبر معظم انقلاب مواجه شد و ایشان در خصوص اجرای این سند در مدارس کشور فرمودند: این سند 2030 سازمان ملل و یونسکو و این حرفها، اینها چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند شانه اش را زیر بار اینها بدهد و تسلیم اینها بشود.

به چه مناسبت یک مجموعه به اصطلاح بین المللی ای -که قطعاً تحت نفوذ قدرت های بزرگ دنیا است- این حق را داشته باشد که برای کشورهای مختلف، برای ملّت های گوناگون، با تمدّن های مختلف، با سوابق تاریخی و فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فعالان توییتری به اجرای مفاد سند 2030 در برخی شهرهای بزرگ

واکنش فعالان توییتری به اجرای مفاد سند 2030 در برخی شهرهای بزرگ