مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 11:002020-06-27سياسي

ساخت مدرسه خیرساز مالک اشتر آغاز شد/ دفاع از پایان نامه خان طومان


عملیات اجرایی ساخت مدرسه خیرساز مالک اشتر در قالب طرح جهادی رضوان با حضور مسئولان کشوری و استانی در روستای برج خیل سیمرغ آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عملیات اجرایی ساخت فضای آموزشی در قالب طرح جهادی رضوان در روستای برج خیل شهرستان سیمرغ با حضور با حضور قریشی فرمانده سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه ها، منصفی فرمانده مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست جمهوری و پایگاه های تابعه و غیره آغاز شد.

در مراسمی که به همین مناسبت در مسجد حضرت ولی عصر (عج) روستای برج خیل شهرستان سیمرغ برگزار شد.

شهبازی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای مبارزه با مواد مخدر کشور به نمایندگی از گروه جهادی عماریون و مجریان طرح طی سخنانی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اشاعه فرهنگ اجرای طرح های جهادی انجام کار جهادی و انقلابی را، تنها راه به سامان رساندن کشور و عامل مهم برای موفقیت در حل مشکلات مردم خواند.

وی گفت: در همین راستا و برای حل مشکل فضای آموزشی دانش آموزان در روستای آسیب دیده از سیل پایگاه مقاومت بسیج شهدای مبارزه با مواد مخدر کشور پیشنهاد سومین طرح عمرانی خود در قالب طرح جهادی رضوان 3 در شهرستان سیل زده سیمرغ را به سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات ارائه کرد و برای احداث این فضای آموزشی از ظرفیت کمک های مردمی سازمان بسیج ادارات و وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدرسه خیرساز مالک اشتر آغاز شد/ دفاع از پایان نامه خان طومان

ساخت مدرسه خیرساز مالک اشتر آغاز شد/ دفاع از پایان نامه خان طومان