مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 11:252020-06-27سياسي

چرخاندن چرخ انقلاب و چرخ زندگی مردم، نیازمند ورود مجموعه انقلابی است


امام جمعه دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه گفت: چرخاندن چرخ انقلاب و چرخ زندگی مردم، نیازمند ورود مجموعه انقلابی است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه گفت: چرخاندن چرخ انقلاب و چرخ زندگی مردم، نیازمند ورود مجموعه انقلابی است.

حجت الاسلام علی وحدانی فر امروز هفتم تیرماه در دیدار با دستگاه قضایی این شهرستان، احترام به حوزه قضایی را احترام به حاکمیت نظام جمهوری اسلام عنوان و اظهار کرد: فعالیت مجموعه جوان دادگستری شهر دهدشت، نشان از اعتماد توانمندی آنها را در این حوزه می رساند.

وی برخورد با مفاسد اقتصادی در حوزه قوه قضاییه را یادآور شد، تصریح کرد: این یک افتخار است و نشان از عزم جزم جهت مقابله با مفاسد است.

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه وضعیت شهرستان کهگیلویه خاص است، گفت: مردم دنبال عدالت هستند، توقع این است پا بر گلوی مفسدین گذاشته شود.

وی با بیان اینکه انجام برخی کارها به دست متولیان انجام نمی شود، عنوان کرد: نیاز است مجموعه انقلابی ورود پیدا کند و از ظرفیت ها استفاده شود تا هم چرخ انقلاب و هم چرخ زندگی مردم بچرخد.

هم چنین مجید کرمی، رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه در این دیدار، افزود: شور و انگیزه ای که توسط آیت الله رییسی در تهران انجام شده، به سایر استانها و شهرستانها از جمله شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخاندن چرخ انقلاب و چرخ زندگی مردم، نیازمند ورود مجموعه انقلابی است

چرخاندن چرخ انقلاب و چرخ زندگی مردم، نیازمند ورود مجموعه انقلابی است