مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 11:302020-06-27دانش

دانشگاه امام خمینی (ره) در جمع دانشگاه های جوان دنیا قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز، جدیدترین رتبه بندی دانشگاه های جوان در سال 2020 را منتشر کرد که بر اساس این رتبه بندی 20 دانشگاه ایرانی در جمع 414 دانشگاه جوان برتر دنیا حضور دارند و نام دانشگاه بین المللی امام خمینی .

- دانشگاه امام خمینی (ره) در جمع دانشگاه های جوان دنیا قرار گرفت بر اساس نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در فهرست 20 دانشگاه برتر ایرانی در جمع دانشگاه های جوان دنیا در رتبه چهارم قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز، جدیدترین رتبه بندی دانشگاه های جوان در سال 2020 را منتشر کرد که بر اساس این رتبه بندی 20 دانشگاه ایرانی در جمع 414 دانشگاه جوان برتر دنیا حضور دارند و نام دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز در فهرست 20 دانشگاه برتر ایرانی در جمع دانشگاه های جوان دنیا در رتبه چهارم قرار دارد.

نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز برای رتبه بندی دانشگاه جوان 2020 از همان روشی که دانشگاه های جهان را ارزیابی می کند استفاده می کند و ماموریت های اصلی دانشگاه ها تدریس، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی را مورد ارزیابی قرار می دهد، اما در این رتبه بندی خاص، دانشگاه هایی با قدمت کمتر از 50 سال مدنظر هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه امام خمینی (ره) در جمع دانشگاه های جوان دنیا قرار گرفت

دانشگاه امام خمینی (ره) در جمع دانشگاه های جوان دنیا قرار گرفت