مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 12:052020-06-27ورزشي

وضعیت محرومان و مصدومان سپاهان و ذوب آهن در هفته 22 لیگ برتر


ذوب آهن و سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باید به مصاف شهر خودرو و گل گهر بروند که برای این بازی ها غایبانی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در حالی روز های یک شنبه و دوشنبه برگزار خواهد شد که تیم های اصفهانی ذوب آهن و سپاهان باید به ترتیب به مصاف تیم های شهر خودرو و گل گهر سیرجان بروند.

ذوب آهن یک شنبه و در مشهد باید با شهر خودرو بازی کند که برای این دیدار بازیکن محرومی ندارد اما در طرف مقابل علی نعمتی و فرشاد فرجی از شهر خودرو به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم خود نیستند.

نکته دیگر این که دارکو بیدوف مهاجم ذوب آهن که جایگزین ارسلان مطهری شده بود، هنوز به ایران بازنگشته و به نظر می رسد مسیری همچون رادولوویچ، سرمربی قبلی ذوب آهن خواهد شد؛ در شهر خودرو نیز میروسلاو اسلاوو اوکراینی که به دنبال کرونا، اسفندماه سال گذشته به کشورش بازگشته بود، چند روز پیش با حضور در دفتر باشگاه شهر خودرو قرار داد خود را با این تیم فسخ کرد.

سپاهان دیگر تیم اصفهانی اما روز دوشنبه باید در ورزشگاه نقش جهان پذیرای گل گهر سیرجان باشد که برای این دیدار بازیکن محرومی ندارد اما در گل گهر لوسادا نتیر جوسه اگوسته، محمد سعید اخباری (مربی) و مهدی سالاری (مربی) محروم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت محرومان و مصدومان سپاهان و ذوب آهن در هفته 22 لیگ برتر

وضعیت محرومان و مصدومان سپاهان و ذوب آهن در هفته 22 لیگ برتر