مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 12:552020-06-27بين الملل

آمریکا مانع استفاده از داروهای قربانیان شیمیایی وایثارگران می شود


امریکا داروهایی که برای قربانیان شیمیایی نیاز هست و داروهایی که برای بقیه ایثارگران نیاز هست را از طریق تحریم های غیر انسانی مانع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه عصر امروز (شنبه) در کنگره تجلیل از جانبازان و شهدای شیمیایی، نفس های سوخته و تجلیل از قربانیان حقوق بشر آمریکایی طی سخنانی اظهار داشت: ما در فاجعه سردشت دو جلوه از انسانیت و وحشیگری را همزمان می بینیم.

انسانیت و قدرت ایثارگرانی که هیچگاه از دایره انسانیت خارج نشدند و هیچگاه مقابله به مثل نکردند و این افتخار را برای جمهوری اسلامی در تاریخ ثبت کردند که ما در مقابله با ظلم و در مقابله با وحشیگری از اصول انسانی خود تخطی نمی کنیم.

سازمان ملل متحد چندین بار هم نگرانی جمهوری اسلامی ایران در استفاده از سلاح شیمیایی توسط عراق و هم ادعاهای عراقی ها علیه کشورمان را بررسی و بازرسی کرد و در همه این رسیدگی ها و بازرسی ها به این نتیجه متقن رسید که آن طر فی که از سلاحهای شیمیایی استفاده کرده رژیم صدام بوده است.

وی با بیان اینکه اولین باری که شورای امنیت سازمان ملل استفاده عراق از سلاح شیمیایی را محکوم کرد در پایان جنگ ایران و عراق بود، گفت: امروز امریکا داروهایی که برای قربانیان شیمیایی نیاز هست و داروهایی که برای بقیه ایثارگران نیاز هست و داروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مانع استفاده از داروهای قربانیان شیمیایی وایثارگران می شود

آمریکا مانع استفاده از داروهای قربانیان شیمیایی وایثارگران می شود