مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 13:152020-06-27حوادث

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی


از ابتدای سال جاری تاکنون یک تن و 252 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن مفخمی شهرستانی روز شنبه در جمع خبرنگاران در اراک اظهار کرد: در عملیات های پلیس استان از ابتدای سال جاری تاکنون، پنج باند قاچاق مواد مخدر متلاشی و 2 هزار و 191 نفر معتاد و خرده فروش دستگیر شدند.

وی با اشاره به طرح عملیاتی ویژه پلیس استان در برخورد با فروشندگان مواد مخدر طی هفته اخیر، بیان کرد: یک صد کیلوگرم از کشفیات پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر در طرح عملیاتی ویژه پلیس استان در قالب طرح نصرت و در پاک سازی نقاط آلوده بوده است.

مفخمی شهرستانی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح عملیاتی ویژه پلیس استان مرکزی در قالب طرح نصرت و پاک سازی نقاط آلوده، 72 نفر دستگیر و 22 دستگاه وسیله نقلیه مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر با 30 کیلوگرم هرویین قبل از توزیع در شهرستان اراک، کشف 35 کیلوگرم تریاک از 4 نفر جابجا کننده مواد مخدر در شهرستان دلیجان و دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر با 800 بسته کوچک مواد مخدر آماده فروش در یکی از محله های شهر اراک را از جمله عملیات های یک هفته اخیر پلیس استان مرکزی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی