مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 13:302020-06-27سياسي

چهار خاطره ناگفته از شهید بهشتی


غلامعلی رجایی با اشاره به چاپ کتاب «سیره شهید بهشتی» به ذکر چند خاطره ای که افراد نزدیک به شهید بهشتی بیان کرده اند پرداخت که موضوع محوری همه این خاطرات درایت شهید بهشتی و نوع مواجهه ایشان با افراد مختلف بود.

- یک پژوهشگر تاریخ انقلاب به مناسبت سی و نهمین سالگرد شهادت آیت الله بهشتی به ذکر چهار خاطره از ایشان و دورانی که مسئولیت دیوان عالی کشور را برعهده داشت پرداخت و نکات جالبی در خصوص برخورد شهید بهشتی با مسعود رجوی و خانواده بنی صدر بیان کرد.

غلامعلی رجایی در گفت و گو با خبرنگار جماران، با اشاره به چاپ کتاب سیره شهید بهشتی ، اظهار داشت: من حدود 20 سال پیش کتابی با عنوان سیره شهید بهشتی در مورد شهید بهشتی نوشتم که سه سال تحقیق و پژوهش آن وقت برد و بنیاد شهید در نزدیک به 800 صفحه آن را چاپ کرده و چند نوبت هم تجدید چاپ شده است.

دوره احمدی نژاد که کتاب های شهید بهشتی و شهید رجایی توقیف شدند و بعد هم در دولت آقای روحانی با یک فاصله چند ساله، سال گذشته چاپ جدید این کتاب منتشر شد.

این پژوهشگر تاریخ انقلاب افزود: به تعبیری به شهید بهشتی ظلم شد که به دیوان عالی کشور رفت و اگر فرصتی می شد و شهید نمی شد و از روی ناچاری امام به ایشان پیشنهاد نمی کرد و ایشان هم این مسئولیت را نمی پذیرفت، می توانست یک ایدئولوگ بزرگ جهان اسلام باشد و فراتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار خاطره ناگفته از شهید بهشتی

چهار خاطره ناگفته از شهید بهشتی