مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 13:552020-06-27اقتصادي

ساخت یک استادیوم جدید برای انزلی در دستورکار قرار گیرد


استادیوم تختی بندرانزلی از نظر بافت شهری در موقعیت ترافیکی قرار دارد و مشکلات زیربنایی نیز وجود دارد که بدین جهت ساخت یک استادیوم جدید باید در دستورکار قرار گیرد.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم بندر انزلی گفت: استادیوم تختی بندرانزلی از نظر بافت شهری در موقعیت ترافیکی قرار دارد و مشکلات زیربنایی نیز وجود دارد که بدین جهت ساخت یک استادیوم جدید باید در دستورکار قرار گیرد.

احمد دنیا مالی در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از مراحل اجرای پروژه بازسازی استادیوم تختی انزلی گفت: متاسفانه استادیوم تختی انزلی در دهه های گذشته مورد کم لطفی از نظر بازسازی قرار گرفت و این در حالی است که شهر بندرانزلی با دارا بودن تیم قدیمی و ریشه دار ملوان علاقمندان زیادی به فوتبال دارد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم بندر انزلی افزود: استادیوم تختی بندرانزلی از نظر بافت شهری در موقعیت ترافیکی قرار دارد و مشکلات زیربنایی نیز وجود دارد که بدین جهت ساخت یک استادیوم جدید باید در دستورکار قرار گیرد.

نماینده مردم بندر انزلی گفت: ناگزیر هستیم که هم استادیوم تختی را مرمت و بازسازی کنیم و هم استادیوم جدیدی را در جای مناسب احداث نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت یک استادیوم جدید برای انزلی در دستورکار قرار گیرد

ساخت یک استادیوم جدید برای انزلی در دستورکار قرار گیرد