مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 13:552020-06-27بين الملل

دلیل اعتراض اهالی ام الطمیر اهواز به قطعی آب چه بود؟


قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به عملیات تعویض الکتروپمپ و ترمیم شکستگی های ایجاد شده در خط انتقال آب ام الطمیر اهواز گفت: این عملیات حدود 20 ساعت زمان برد و از این رو برخی از اهالی منطقه به دلیل این قطعی آب و افت فشارهایی که از قبل با آن مواجه بودند، - دلیل اعتراض اهالی "ام الطمیر" اهواز به قطعی آب چه بود؟ ایسنا/خوزستان قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به عملیات تعویض الکتروپمپ و ترمیم شکستگی های ایجاد شده در خط انتقال آب ام الطمیر اهواز گفت: این عملیات حدود 20 ساعت زمان برد و از این رو برخی از اهالی منطقه به دلیل این قطعی آب و افت فشارهایی که از قبل با آن مواجه بودند، اقدام به حضور در جاده اهواز – خرمشهر کرده و به این موضوع اعتراض کردند.

عادل حرباوی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت آب منطقه ام الطمیر در جنوب اهواز اظهار کرد: دو شب پیش الکتروپمپ تاسیسات آبرسانی به ام الطمیر اهواز سوخته بود و خط انتقال آب 40 کیلومتری به این منطقه نیز در سه نقطه دچار شکستگی شده بود.

برخی از این شکستگی ها بعضا تعمدی است و یا در اثر فعالیت های کشاورزان برای بحث برداشت آب با توجه به کشت تابستانه در خطوط رخ می دهد و شکستگی های خط انتقال آب به ام الطمیر نیز به این دلایل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل اعتراض اهالی ام الطمیر اهواز به قطعی آب چه بود؟

دلیل اعتراض اهالی ام الطمیر اهواز به قطعی آب چه بود؟