مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 14:202020-06-27اقتصادي

تکمیل پروژه های عمرانی با بیش از 50درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری


فرماندار شهرستان اسدآباد از برنامه ریزی برای تکمیل و اتمام پروژه های عمرانی با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی بعدازظهر شنبه در نشست مشورتی دهیاران گفت: بر اساس اعلام دولت پروژه های عمرانی بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در کشور امسال باید تکمیل و به اتمام برسد که در همین راستا پروژه های بالای 50 درصد پیشرفت شهرستان اسدآباد نیز امسال تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

فرماندار اسدآباد افزود: سال گذشته 27 میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی شهرستان اسدآباد بوده که از این میزان اعتبار تاکنون 24 میلیارد تومان جذب شده است.

درویشی با بیان اینکه برای جذب این اعتبارات دهیاران باید در سطح روستاها اطلاع رسانی پررنگ تری داشته باشند، گفت: دهیاران با جذب این اعتبارات روستای خود را با کار آفرینی و اشتغال و مهاجرت معکوس پویا تر کنند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی اقدامات بنیاد برکت در زمینه توسعه اشتغال روستایی توسط دهیاران عنوان کرد: طی نیمه اول سال جاری 20 روستای اسدآباد پایلوت اشتغال زایی طرح سحاب با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان بوده که برای 460 نفر اشتغال به همراه دارد ضمن اینکه سال گذشته بنیاد برکت با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان در 27 روستای اسدآباد برای 300 نفر اشتغال ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های عمرانی با بیش از 50درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری

تکمیل پروژه های عمرانی با بیش از 50درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری