مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 14:302020-06-27بين الملل

مردم غزه علیه طرح الحاق کرانه باختری زنجیره انسانی تشکیل دادند


صدها نفر از مردم غزه با تشکیل زنجیره انسانی علیه طرح اسراییل برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی اعتراض کردند.

- صدها نفر از مردم غزه با تشکیل زنجیره انسانی علیه طرح اسراییل برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی اعتراض کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرنگار آناتولی از نوار غزه گزارش داد، صدها نفر از فلسطینیان به دعوت نیروهای ملی و اسلامی در شهر رفح در جنوب غزه با تشکیل زنجیره انسانی علیه طرح اسراییل برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری اشغالی اعتراض کردند.

بر این اساس، معترضان با در دست داشتن پرچم فلسطین، شعارهایی نظیر فلسطین از بحر تا نهر و با وحدت ما طرح الحاق شکست می خورد سر دادند.

گفتنی است که دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در 28 ژانویه 2020 در یک نشست مشترک خبری با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل در کاخ سفید از طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه رونمایی کرد.

در چارچوب این طرح، شهرک های یهودی نشین در (کرانه باختری) به عنوان بخشی از خاک اسراییل معرفی شده و حاکمیت اسراییل بر دره (غور) اردن نیز ادامه خواهد یافت.

نتانیاهو در 17 مه 2020 طی سخنانی در مجلس اسراییل گفت که دیگر وقت الحاق شهرک های غیرقانونی یهودی نشین در کرانه باختری به خاک اسراییل فرا رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم غزه علیه طرح الحاق کرانه باختری زنجیره انسانی تشکیل دادند

مردم غزه علیه طرح الحاق کرانه باختری زنجیره انسانی تشکیل دادند