مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 14:502020-06-27اقتصادي

امکان بازگشت تعطیلی ها در پایتخت به دلیل کرونا بعید است


استاندار تهران با اشاره به اینکه استفاده از ماسک باید به یک فرهنگ تبدیل شود گفت: امکان بازگشت تعطیلی ها در پایتخت به دلیل کرونا بعید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه به بررسی تعداد تلفات جاده ای سال 98 و بررسی مقایسه ای آن با سال 97 پرداختیم که در سال 98 میزان 6 درصد در تلفات مرگ و میر جاده ای کاهش داشتیم.

وی افزود: در سال 97 تعداد یک هزار و 319 نفر در اثر حوادث جاده ای در سطح استان تهران جان خود را از دست داده اند و در سال 98 نیز یک هزار و 241 نفر فوت شدند که 6 درصد کاهش را شاهد بوده ایم و در 2 ماهه اول سال 99 نیز نسبت به سال 98 میزان 14 درصد کاهش مرگ و میر داشتیم و 42 درصد هم کاهش جرحی را تجربه کرده ایم.

محسنی بندپی گفت: باید در خصوص تصادفات تدابیری اتخاذ کنیم که نقاط حادثه خیزی که توسط ناجا شناسایی شده اند در جاده های درون شهر و جاده های مواصلاتی اقدامات مؤثر صورت بگیرد.

استاندار تهران گفت: با توجه به طرح ترافیک تصمیم جدیدی قرار نیست گرفته شود و در فاصله گذاری ها الزام به استفاده از ماسک است و 90 درصد افراد از ماسک استفاده می کنند ولی به دلیل حجم بالای مسافر در مترو و حمل و نقل عمومی شاهد فاصله گذاری نیستیم و میزان رعایت ها 30 درصد شده و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بازگشت تعطیلی ها در پایتخت به دلیل کرونا بعید است

امکان بازگشت تعطیلی ها در پایتخت به دلیل کرونا بعید است