مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 16:452020-06-27سياسي

آمریکا نمی تواند داعیه دار پرچم حقوق بشر باشد


آمریکا روسیاه تر از آن است که داعیه دار پرچم حقوق بشر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حسین مظفر امشب در ویژه برنامه بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه سال 60 با عنوان یاد یاران در جوار مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: قرآن در دو آیه صریح و روشن می فرماید شهیدان جاودانگان تاریخ هستند .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: سیاه ترین کارنامه در میان دولت ها، کارنامه آمریکا در مسئله حقوق بشر است و حقوق بشر با وجود همه مشکلاتی که دارد، می توانست دستاوردی برای حفظ ملت ها باشد، اما دستاویزی برای سلطه و جنایت آمریکایی ها شده است.

مظفر با اشاره به اینکه آمریکایی ها همیشه نژادپرست بوده اند و هنوز نژادپرستی در نسل جدید آمریکایی ها وجود دارد، ابراز داشت: دخالت آمریکا در صدها کشور، ایجاد 156 پایگاه نظامی در پنج قاره و پیاده کردن میلیون ها سرباز در کشورهای مختلف نشانه مخالفت آنها با حقوق بشر است.

وی تصریح کرد: آمریکا روسیاه تر از آن است که داعیه دار پرچم حقوق بشر باشد و ایران هم از ابتدای انقلاب اسلامی آماج سلطه گری و تجاوزهای آمریکای جهان خوار بوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آمریکایی ها در دوران شاه هم ایران حقیر و وابسته را ساخته بودند و مستشاران نظامی در ایران تصمیم گیری می کردند و ایران گذشته به علت دخالت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا نمی تواند داعیه دار پرچم حقوق بشر باشد

آمریکا نمی تواند داعیه دار پرچم حقوق بشر باشد