مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 16:552020-06-27سياسي

برگزاری ویژه برنامه «یاد یاران» در گلزار شهدای کرمان


ویژه برنامه بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه سال 60 با عنوان «یاد یاران» در گلزار شهدای کرمان و جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ویژه برنامه بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه سال 60 با عنوان یاد یاران امشب و با حضور مسئولان استانی و ادای احترام و گلباران مزار شهدا در گلزار شهدای کرمان و جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان در این آیین گفت: امام خمینی (ره) فرمودند، شهادت شهید بهشتی در برابر مظلومیت وی ناچیر است زیرا این شهید از سوی دوستان غافل مورد هجمه و صدمه قرار می گرفت و این دوستان غافل نیزه را از دشمن می گرفتند و به این شهید والامقام می زدند.

حجت الاسلام رضایی اظهار داشت: شهید بهشتی در همه ارکان نظام جمهوری اسلامی نقش موثری داشت و عقب افتادگی های امروز در بحث عدالت بر اثر عقب ماندن از تراوشات فکری شهید بهشتی است.

وی بیان کرد: امام راحل از شهید بهشتی با عنوان شهید مظلوم نام برد و وی را از ابرار برشمرد که به معنای انسان نیکوکار است و این صفت در انسان فعال، صادق و مصلح وجود دارد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان ادامه داد: شهید بهشتی با بیان روشن، ساده و همه فهم همه را خلع سلاح می کرد زیرا انسان صادقی بود و خدا را وقف کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه «یاد یاران» در گلزار شهدای کرمان

برگزاری ویژه برنامه «یاد یاران» در گلزار شهدای کرمان