مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 17:052020-06-27سياسي

فعالیت بیش از یک هزار و 900 خادمیار رضوی در استان اردبیل


مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل از فعالیت بیش از یک هزار و 900 نفر در قالب 26 کانون خادمیاری رضوی در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اکبر قیامی عصر شنبه در نشست خبری که به مناسبت دهه کرامت و جهت تشریح برنامه های دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل برگزار شد از فعالیت بیش از یک هزار و 900 نفر در 26 کانون خادمیاری استان خبر داد و گفت: خادمیاران بر اساس تخصص خودشان در کانون های خادمیاری به تفکیک رشته در جهت خدمت رسانی به مردم فعالیت می کنند.

وی در تشریح فعالیت های کانون خادمیاری سلامت در خصوص مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: کانون خادمیاری سلامت به عنوان یکی از 26 کانون تخصصی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان با توزیع مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش و فرهنگ سازی رعایت موارد بهداشتی بین مردم جزو کانون هایی بود که به صورت جهادی وارد صحنه شد و در حد توان در یاری رسانی به مردم گام های بسیار خوبی برداشت.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل اشاعه فرهنگ رضوی در جامعه را به عنوان عاملی مهمی برای کاهش آسیب های اجتماعی معرفی کرد و افزود: دهه کرامت فرصتی برای اشاعه حداکثری و بازنگری فعالیت های انجام شده توسط آستان قدس است، این فرصت باید مغتنم شمرده شود و معارف و آموزه های امام رضا (ع) در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از یک هزار و 900 خادمیار رضوی در استان اردبیل

فعالیت بیش از یک هزار و 900 خادمیار رضوی در استان اردبیل