مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 17:502020-06-27سياسي

جهانگیری: باید کل بودجه بخش فرهنگی کشور مورد بازنگری قرار گیرد


معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه باید کل بودجه بخش فرهنگی کشور مورد بازنگری قرار گیرد، تصریح کرد: برخی از سازمان ها و نهادهای فرهنگی که از دولت بودجه می گیرند اگرچه از نظر مدیریتی مستقل هستند اما باید تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند چرا .

- معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه باید کل بودجه بخش فرهنگی کشور مورد بازنگری قرار گیرد، تصریح کرد: برخی از سازمان ها و نهادهای فرهنگی که از دولت بودجه می گیرند اگرچه از نظر مدیریتی مستقل هستند اما باید تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند چرا که فقط این وزارتخانه است که در حوزه مسایل فرهنگی در برابر رییس جمهور، دولت و مجلس پاسخگو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون اول رییس جمهور با تأکید بر ایفای نقش حاکمیتی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: مسئولیت اصلی این وزارتخانه بر اساس قانون، سیاستگذاری و برنامه ریزی در حوزه فرهنگ، هنر، اندیشه و رسانه است و همه دستگاه ها و موسسات فرهنگی و هنری باید از سیاستگذاری های تعیین شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبعیت کنند.

اسحاق جهانگیری عصر امروز(شنبه) در نشست مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین دغدغه ها در دولت ایفای نقش حاکمیتی و واگذاری تصدی گری است، گفت: ارتقاء جایگاه حاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: باید کل بودجه بخش فرهنگی کشور مورد بازنگری قرار گیرد

جهانگیری: باید کل بودجه بخش فرهنگی کشور مورد بازنگری قرار گیرد