مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 18:102020-06-27اقتصادي

حوزه شیلات خرمشهر به 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


رییس اداره شیلات خرمشهر میزان اعتبار مورد نیاز را برای توسعه حوزه شیلات و پرورش آبزیان این شهرستان به طور تقریبی 40 میلیارد تومان برآورد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد علی پناه عصر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان خرمشهر که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای آینده و توسعه حوزه پرورش آبزیان در شهرستان خرمشهر 40 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برآورد شده است که 38 میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت ها از جمله 16 میلیارد تومان مورد نیاز تکمیل مجتمع پرورش آبزیان شماره دو است و دو میلیارد نیز برای دیگر مسائل زیرساختی است.

وی افزود: در بحث تکمیل زیرساخت ها برای مجتمع شماره دو شهید احمدیان 16 میلیارد تومان مورد نیاز است که تأمین برق یک نیاز ضروری در قالب این زیرساخت های نیاز به تکمیل محسوب می شود.

علی پناه به اعتبارات مصوب و تخصیص یافته به این بخش اشاره کرد و گفت: کل اعتبارات بخش شیلات پنج میلیارد و 700 تومان مصوب شد که از این میزان دو میلیارد تومان جذب شده است.

وی با بیان اینکه در خرمشهر بیش از 250 مزرعه پرورش ماهی و بالغ بر پنج هزار هکتار حوضچه پرورش ماهی وجود دارد، افزود: خرمشهر از نظر وسعت حوضچه های پرورش ماهی رتبه نخست را در استان خوزستان دارد و سال گذشته بالغ بر 20 هزار تن تولید آبزیان در این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه شیلات خرمشهر به 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

حوزه شیلات خرمشهر به 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد