مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 18:252020-06-27پزشكي

افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا دربندرماهشهر


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر از افزایش تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا و کاهش تخت های خالی بیمارستان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر در جلسه امروز ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان، اظهار کرد : وضعیت قرمز استان وشهرستان درپی افزایش تعداد مبتلایان باعث شد با در نظر گرفتن سایرجوانب، تیرماه راحالت فوق العاده اعلام نموده تا بتوانیم با اتخاذ تمهیدات لازم وتشدید نظارت ها در برقرارشدن نکات بهداشتی درهمه اقشار جامعه ودستگاه های اجرایی، ازاین وضعیت رهایی یابیم.

فرمانداربندرماهشهربا تشریح اعلام وضعیت فوق العاده تصریح نمود: حالت فوق العاده به معنی تشدید تدابیر و تشدید اقدامات لازم است که  تحقق این مهم همراهی احاد جامعه را می طلبد وعموم شهروندان با زدن ماسک و رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  وعدم برگزاری مراسمات عروسی و عزا، در کنترل این بیماری نقش بسزایی خواهند داشت .

افزایش تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا محمد شنبدی مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در ادامه جلسه با اشاره به وضعیت بیماران  و بستری آنها در بیمارستان های سطح شهرستان، بیان داشت: تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا دربندرماهشهر

افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا دربندرماهشهر