مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 19:352020-06-27سياسي

جرائم فضای مجازی بر فضای حقیقی غلبه کرده است


جرائم در فضای مجازی روبه افزایش است؛ جرائم در فضای مجازی بر فضای حقیقی غلبه کرده است.

- ‏به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، روح اله دهقانی به مناسبت هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بهار امسال سال سیزده هزار و 318 پرونده وارد دادسرا شده، سیزده هزار و 617 پرونده مختومه شده، 299 پرونده از پرونده های معوقه تعیین تکلیف شده است.

دادستان کاشان با بیان اینکه مقام قضاوت مقام سختی است، گفت: قضات برای مال، جان و ناموس مردم تصمیم گیری می کنند که کار راحتی نیست.

وی، با اشاره به اینکه در شش ماهه دوم سال 98 بیشترین پرونده ها جرائم راهنمایی و رانندگی است، افزود: دو هزار و 708 پرونده از تصادفات بوده است.

دهقانی گفت: فرهنگ رانندگی در کشور و کاشان مشکل دارد به طوری که سالی چند هزار نفر از قشر جوان جان خودشان را در تصادفات از دست می دهند، مردم  در بحث رانندگی باید دقت بیشتری داشته باشند.

دادستان کاشان با اشاره به اینکه در جرائم عمدی سرقت در صدر جرائم قرار دارد، خاطرنشان کرد: در 6 ماه دوم سال 98 دو هزار و 592 سرقت عمدی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی به پرونده های درگیری و ضرب و شتم تعلق دارد، تصریح کرد: توهین، تهدید، افترا، کلاه برداری و تحصیل مال نامشروع در رده بنده جرائم شش ماه سال دوم 98 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرائم فضای مجازی بر فضای حقیقی غلبه کرده است

جرائم فضای مجازی بر فضای حقیقی غلبه کرده است