مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 19:402020-06-27بين الملل

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است


یکی از روحانیون برجسته اهل سنت کردستان گفت: آمریکا در عین حال و با بی شرمی تمام بزرگترین مدعی اعاده حقوق بشر برای ملت های جهان است در حالی که بی شک امروز بر همه آشکار است که آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان به شمار می رود.

- ماموستا اقبال بهمنی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: باتوجه به اینکه در اساس حکوکت آمریکا برمبنای ظلم و ستم و چپاول سایر ملت ها بنا شده است دخالت آمریکا در خاورمیانه بیانگر نقش حقوق بشر توسط این کشور است و هیچگاه نمی تواند مدافع حقوق بشر باشد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در گذشته نیز به برده داری پرداخته است، افزود: آمریکا تنها به دنبال منافع خود بوده و هیچگاه نمی تواند مدافع حقوق بشر باشد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در هر شرایطی علیه مردم کشورهای مختلف جهان برخواسته و در مرحله بعدی مسیر برخورد علیه مردم خود را دربر گرفته است به گونه ای که از رسانه ها می بینیم مردم آمریکا امروز به گروگان گرفته می شوند و چیزی به نام حقوق بشر در آمریکا معنا و مفهومی اساسی ندارد.

بی عدالتی و ظلم در جهان مسیر آمریکاییان است امام جمعه موقت سنندج عنوان کرد: آمریکا آنچه را که در پی گرفته بی عدالتی، ظلم و ستم علیه مردم کشورهای مختلف جهان و مردم کشور خودش است و نمی تواند حامی حقوق بشر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است