مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 19:452020-06-27سياسي

تعداد جرائم فضای مجازی بر فضای حقیقی غلبه کرده است


جرائم در فضای مجازی روبه افزایش بوده و بر فضای حقیقی غلبه کرده است.

- ‏به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، روح اله دهقانی عصر شنبه به مناسبت هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بهار امسال سال 13 هزار و 318 پرونده وارد دادسرا شده، 13 هزار و 617 پرونده مختومه شده، 299 پرونده از پرونده های معوقه تعیین تکلیف شده است؛ قضات برای مال، جان و ناموس مردم تصمیم گیری می کنند که کار راحتی نیست.

دادستان کاشان با اشاره به اینکه در شش ماهه دوم سال 98 بیشترین پرونده ها جرائم راهنمایی و رانندگی است، افزود: دو هزار و 708 پرونده از تصادفات بوده است؛ فرهنگ رانندگی در کشور و کاشان مشکل دارد به طوری که سالی چند هزار نفر از قشر جوان جان خودشان را در تصادفات از دست می دهند، مردم  در بحث رانندگی باید دقت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در جرائم عمدی سرقت در صدر جرائم قرار دارد، خاطرنشان کرد: در 6 ماه دوم سال 98 دو هزار و 592 سرقت عمدی داشتیم؛ بخش قابل توجهی به پرونده های درگیری و ضرب و شتم تعلق دارد، توهین، تهدید، افترا، کلاه برداری و تحصیل مال نامشروع در رده بنده جرائم شش ماه سال دوم 98 است.

دهقانی با تأکید بر اینکه جرائم در فضای مجازی روبه افزایش است، گفت: جرائم در فضای مجازی بر فضای حقیقی غلبه کرده است در واقع بستری برای ارتکاب جرم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد جرائم فضای مجازی بر فضای حقیقی غلبه کرده است

تعداد جرائم فضای مجازی بر فضای حقیقی غلبه کرده است