مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 21:052020-06-27سياسي

تاریخ تجاوز و حملات کشورهای غربی به استان بوشهر تدوین شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تاریخ تجاوز و حملات کشورهای غربی به استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی تدوین و چاپ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر شنبه در همایش مجازی بازخوانی جنایات آمریکا در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای تاریخی باشکوه و درخشان در استقامت در مقابل زورگویان است.

وی با تاکید بر لزوم تبیین تجاوز و حملات کشورهای غربی به بوشهر در ادوار مختلف تاریخی بیان کرد: در سه دوره مختلف استان بوشهر شاهد تجاوز جهان غرب توسط پرتغالی ها، انگلیسی ها و آمریکایی ها بوده است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به آخرین حمله انگلیسی ها که منجر به شهادت رییس علی دلواری شد اضافه کرد: در این عرصه تعدادی از مردم شهید شدند و تعدادی هم مفقود و مجروح شدند که باید نسبت به شناسایی این افراد و بازگویی این موضوع اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر آلبوم تاریخی تجاوز حقوق بشر توسط جهان غرب است افزود: استان بوشهر دارای علمای گرانقدری است که در برهه های مختلف در مقابل تهاجم دشمنان ایستادگی کرده اند.

آیت الله صفایی بوشهری از آمریکا به عنوان سمبل و نماد نقض حقوق بشر یاد کرد و ادامه داد: ماهیت آمریکا ضد حقوق بشری است و رفتارهای آمریکا با حقوق بشر منافات دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ تجاوز و حملات کشورهای غربی به استان بوشهر تدوین شود

تاریخ تجاوز و حملات کشورهای غربی به استان بوشهر تدوین شود