مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 00:352020-06-27سياسي

قوه قضاییه پرونده مدیران دولت را قبل از پایان دوره آن ها بررسی کند


سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب با یادآوری زمان باقی مانده تا پایان دولت یازدهم، گفت: مطالبه جدی ما از دستگاه قضا این است که پرونده ای در این دولت باقی نگذارد.

- حجّت الاسلام سیّد محمّدصادق کاظمی، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری دادگاه اکبر طبری از مدیران سابق دستگاه قضا، گفت: اولاً از قوّه قضاییه و همه مسئولان فعلی و قبلی دخیل در مبارزه با فساد جای تشکر جدّی وجود دارد.

مبارزه با فساد، قبلاً هم وجود داشته، امّا اکنون جان تازه ای گرفته است وی با بیان اینکه مبارزه با فساد در دوران گذشته نیز وجود داشته، امّا اکنون جان تازه ای گرفته، خاطرنشان کرد: در دوران آیت الله آملی لاریجانی و هاشمی شاهرودی هم عزم های جدّی برای مبارزه با فساد وجود داشت.

کاظمی یادآور شد: رهبر معظّم انقلاب در یکی از دیدارهای خود با اشاره به خدمات آیت الله آملی لاریجانی، فرمودند که باید از این خدمات قدردانی کرد، چرا که شکر نعمت، نعمت را افزایش می دهد.

  وی افزود: در هر صورت، عزم مبارزه با فساد، همواره در جمهوری اسلامی وجود داشته است، منتها گاهی با قوّت بیشتری داشته و جدّی تر دنبال شده است.

مبارزه با فساد، مستمر نباشد نتیجه ای حاصل نخواهد شد سخنگوی جمعیت رهپویان با تأکید بر لزوم استمرار مبارزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه پرونده مدیران دولت را قبل از پایان دوره آن ها بررسی کند

قوه قضاییه پرونده مدیران دولت را قبل از پایان دوره آن ها بررسی کند