مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 01:052020-06-27سياسي

غرق شدن 16 نفر در استان کرمان در سه ماهه اول سال جاری


در فصل تابستان مردم فرصت بیشتری برای گشت و گذار دارند و در این فصل سال بیش از هر زمان دیگر خطر در جاده و طبیعت مردم را تهدید می کند.

با افزایش حجم سفرهای دریایی در فصل تابستان، - ایسنا/کرمان در فصل تابستان مردم فرصت بیشتری برای گشت و گذار دارند و در این فصل سال بیش از هر زمان دیگر خطر در جاده و طبیعت مردم را تهدید می کند.

با افزایش حجم سفرهای دریایی در فصل تابستان، متعاقب آن احتمال غرق شدن افرادی که با هدف شناکردن در دریا راهی سفر می شوند، افزایش پیدا می کند.

دکتر محمد صابری مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان در این باره به ایسنا می گوید: با وجود اینکه در سال های اخیر اقدامات فراوانی در زمینه آگاه سازی افکار عمومی درباره خطر غرق شدگی از سوی رسانه ها انجام شده است، اما همچنان برخی افراد، شنا در دریاچه را همانند شنا در استخرها می پندارند این در حالی است که برای شنا در دریا، دریاچه، رودخانه و سد علاوه بر دانستن فن شنا و داشتن مهارت زیاد، باید ویژگی های آب را نیز شناخت که یکی از این مهارت ها تشخیص جریان شکافنده است که تشخیص زمان تشکیل آن برای افراد عادی دشوار است.

وی با اشاره به بیشترین مکان هایی که غرق شدگی در آنها گزارش شده است، عنوان کرد: بیشترین گزارشات غرق شدگی در استخرهای کشاورزی، سدها (به ویژه سدهای خاکی)، مسیر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن 16 نفر در استان کرمان در سه ماهه اول سال جاری

غرق شدن 16 نفر در استان کرمان در سه ماهه اول سال جاری