مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 02:352020-06-27سياسي

بقاع متبرکه ظرفیتی برای حل معضلات اجتماعی هستند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: بقاع متبرکه با بسط فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ظرفیتی برای مقابله با آسیب های اجتماعی هستند.

- حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در خصوص روز ملی تکریم امامزادگان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: گلستان، مردمی دین باور، متدین و ولایتمدار داشته و بیش از سه هزار و 700 مکان مذهبی و 123 آستان مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه که نماد تقید و ولایتمداری هستند، در استان وجود دارد.

وی افزود: با وجود اینکه استان نوپا است اما به دلیل فرهنگ و اصالت بالای آن، تعداد موقوفات در گلستان قابل توجه بوده و استان در زمره چهار استان اول کشور است.

سلیمانی فرد ادامه داد: وحدت مثال زنی فرق و مذاهب اسلامی و همزیستی مسالمت آمیز اقوام مختلف در استان همه در پرتو ولایت است.

وی بیان کرد: ما هم برای توسعه و عمران سخت افزای اماکن متبرکه و هم برای بسط فعالیت های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی تلاش می کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: یکی از این اقدامات در زمان شیوع کرونا اتفاق افتاد و شاهد حضور همه خیران و واقفان و غیره در عرصه های بهداشتی، معیشتی و غیره بودیم و اماکن مذهبی به قرارگاه همدلی تبدیل شد.

سلیمانی فرد اضافه کرد: در سیل 98 هم آستان های مبارک امامزادگان خدمت رسانی کرده و این سیاست خدمت رسانی همچنان در دستور کار قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقاع متبرکه ظرفیتی برای حل معضلات اجتماعی هستند

بقاع متبرکه ظرفیتی برای حل معضلات اجتماعی هستند