مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 02:402020-06-27بين الملل

برای یکبار هم که شده؛ مثبت فکر کن


اعتقاد نلسون ماندلا بر این بود که هیچکس نمی تواند خود را برای چیزی آماده کند در حالی که در عمق ذهنش بر این باور است که آن چیز هرگز رخ نخواهد داد.

- ایسنا/کردستان اعتقاد نلسون ماندلا بر این بود که هیچکس نمی تواند خود را برای چیزی آماده کند در حالی که در عمق ذهنش بر این باور است که آن چیز هرگز رخ نخواهد داد.

کتاب نیروی بیکران تفکر مثبت نوشته نورمن وینسنت پیل به شما می آموزد که چگونه نیروی اندیشه و تفکرتان را تحت کنترل در بیاورید، افکار منفی تان را به افکار مثبت تبدیل کنید و به آرامش درونی برسید.

وینسنت نویسنده خود کتاب گفته: هر چه مثبت تر فکر کنید انرژی بیشتری خواهید داشت، بیشتر قدردان داشته هایتان در زندگی خواهید بود و چیزهای بیشتری برای شکرگزاری پیدا خواهید کرد؛ افراد همفکر بیشتری که هماهنگ با افکار غالب شما هستند را به زندگی خود جذب خواهید کرد.

موضوع اصلی کتاب قدرت مثبت اندیشی(The power of positive thinking) در باب موفقیت است، نورمن وینسنت پیل (Norman Vincent Peale) عقیده دارد که اگر از چیزی شکست خوردید؛ مهم نیست و شما می توانید آرامش داشته باشید، پیوسته پر انرژی بمانید و زندگی تان سرشار از لذت و شادی باشد.

این اثر یکی از پرفروش ترین کتاب ها در دنیا است که به شما کمک می کند تا بتوانید تفکر شکست پذیری را از خود دور کنید، قدرت خود را بشناسید و زندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای یکبار هم که شده؛ مثبت فکر کن

برای یکبار هم که شده؛ مثبت فکر کن