مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 03:102020-06-27اجتماعي

واژگونی تانکر حامل بنزین در محور کامیاران به پالنگان باعث آلودگی محیط زیست شد


معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست کردستان گفت: واژگونی تانکر حامل بنزین در محور کامیاران - پالنگان موجب آلودگی محیط اطراف و قسمتی از جنگل های آن منطقه شد.

- ایسنا/کردستان معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست کردستان گفت: واژگونی تانکر حامل بنزین در محور کامیاران - پالنگان موجب آلودگی محیط اطراف و قسمتی از جنگل های آن منطقه شد.

اقبال حمیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این تانکر حامل 14 هزار لیتر بنزین بود که در حوالی گردنه زمان گریوه در محور کامیاران به پالنگان واژگون شد.

وی افزود: متأسفانه عدم کنترل راننده تانکر موجب ریختن چهار هزار لیتر بنزین از این محموله در جنگل های منطقه شد که خوشبختانه آتش سوزی به همراه نداشت اما بدلیل ریزش موجب آسیب به پوشش خاک و جنگل های منطقه شد.

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست کردستان بیان کرد: واژگون شدن تانکرهای حامل مواد سوختی از یک طرف باعث بروز حوادثی نظیر انفجار و آسیب رساندن به سایر خودروهای در حال تردد مسیر ارتباطی می شود و از طرف دیگر موجب آلودگی های محیط زیستی جبران ناپذیری می شود.

داستان واژگونی تانکرهای حامل مواد سوختنی و شیمیایی از دیرباز در جاده های استان کردستان به ویژه مسیرهای مهم و مورد استفاده وسایل ترانزیتی مانند سقز – سنندج، مریوان – سروآباد - سنندج و سنندج – کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی تانکر حامل بنزین در محور کامیاران به پالنگان باعث آلودگی محیط زیست شد

واژگونی تانکر حامل بنزین در محور کامیاران به پالنگان باعث آلودگی محیط زیست شد