مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 03:102020-06-27سياسي

حقوق بشر آمریکایی اسباب شرمساری نظام استکباری است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: حقوق بشر آمریکایی که امروز شاهد آن هستیم نمایشی از افول نظام استکباری و به رخ کشیدن حقیقت تلخ شعارهای فریبنده نظام غرب است.

- ایسنا/اردبیل مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: حقوق بشر آمریکایی که امروز شاهد آن هستیم نمایشی از افول نظام استکباری و به رخ کشیدن حقیقت تلخ شعارهای فریبنده نظام غرب است.

حجت الاسلام نجات فیاضی هشتم تیر در مراسم گرامیداشت هفتم تیرماه و یادواره شهدای فصل تابستان اردبیل در سالن ولایت سپاه اظهار کرد: سران آمریکا با وحشی گری تمام اقدام به نسل کشی در این کشور می کنند در حالی که بسیاری از کشورها و جوامع جهانی و بین المللی چشم خود را بر این حقیقت بسته اند و مدام دیگران را متهم به نقض حقوق بشر می کنند.

وی به ایام افول آمریکا و ایادی کفر و استکبار جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: بشر آزادیخواه که دنبال عدالت و امنیت است، دیگر زور و ظلم را نمی پذیرد و قطعا آینده روشنی در پیش روی انسان های آزادیخواه و عدالتخواه جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر به ویژه آیت الله بهشتی گفت: شهدای والامقام انقلاب و دوران دفاع مقدس سرمایه های ارزشمند و بی بدیلی هستند که مرور زندگی هر یک از آنها می تواند معیار و محکی برای سعادتمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر آمریکایی اسباب شرمساری نظام استکباری است

حقوق بشر آمریکایی اسباب شرمساری نظام استکباری است