مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 03:152020-06-27سياسي

وقتی سومین حرم اهل بیت فقط یک عنوان می شود


مسؤولان چه اقداماتی انجام داده اند تا پس از گذشت حدود 12 سال از نامگذاری سومین حرم بر شیراز،شاهد مواردی باشیم که نشان دهد اینجا به واقع سومین حرم اهل بیت(ع)است؟! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگی خبرگزاری فارس/ شیراز دلم که می گیرد و بغض که راه گلویم را می فشارد، بی صبرانه به سویت گام برمی دارم.

 مسایل و مشکلات زندگی شرایط را به گونه ای رقم زده است که روز به روز دلمان به وجودت بیشتر خوش می شود و خدا را به خاطر وجود مامن و پناهگاهی چون تو برای آرامش جسم، روح و قلبمان بیشتر سپاس می گوییم.

یا سیدالسادات الاعاظم؛ امروز که روز ولادت توست بیشتر از قبل دلم هوای حرمت را کرده است بلکه شاید بتوانم با حضور در کنار بارگاه مطهرت بار دل را تا حدی سبک کنم و اندکی از دل نگرانی های روزمره را پشت درهای ناامیدی جا بگذارم.

یاشاهچراغ(ع) امروز که دنیا در شرایط بحرانی فرو رفته است و ویروسی کوچک و نامریی جهان را به گونه ای درنوردیده و همه چیز را تحت تاثیر خویش قرار داده و حتی منجر به تعطیلی حرم های مطهر امامان و امامزادگان بزرگوار شده است، بیش از هر زمان دیگری دلمان آرامش در کنار جوار و بارگاه شما را می طلبد.

دهه پرفروغ کرامت فرا رسید و ولادت های سراسر نور شما، خواهر و برادر بزرگوارتان بار دیگر بر سر ایران سایه مهر و محبت افکند، امید که در پناه شما، حضرت معصومه(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی سومین حرم اهل بیت فقط یک عنوان می شود

وقتی سومین حرم اهل بیت فقط یک عنوان می شود