مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 03:352020-06-28سياسي

معیشت و حل مشکلات اقتصادی اولویت مجلس است


نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس معیشت و حل مشکلات اقتصادی را اولویت مجلس یازدهم دانست و گفت: ادامه روند اقتصادی موجود سبب استیضاح دولت می شود.

- بیرجند- نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس معیشت و حل مشکلات اقتصادی را اولویت مجلس یازدهم ذک کرد و گفت: ادامه روند اقتصادی موجود سبب استیضاح دولت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خسروی شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد الحسین جوادیه (ع) بیرجند، ضمن تشکر از حضور مردم در تمام صحنه های انقلاب و بخصوص در انتخابات مجلس یازدهم تشکر کرد و گفت: ما نمایندگان مردم خدمتگزار شما مردم هستیم و دعا کنید بتوانیم در خدمتگزاری به شما مردم شریف کوتاهی نکنیم.

وی با اشاره به اینکه خشنود کردن خداوند هنر می خواهد، اظهارکرد: یکی از جاهایی که انسان می تواند خدا را خشنود کند، خواندن نماز در اول وقت است ولی اگر انسان نماز را با تاخیر بخواند، اشکالی ندارد و در قیامت جزو گروه بی نمازها محسوب نمی شود، اما خداوند را هم خشنود نکرده است.

وی با اشاره به حدیثی از اما رضا (ع) با این مضمون که در نزد خداوند، بعد از اهمیت به واجبات، چیزی شایسته تر از خشنودکردن مومن نیست ، تصریح کرد: می خواهم به خودم و مسئولان کشور بگویم که امروز نمونه بارز خشنود کردن مومن، حل کردن مشکلات معی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت و حل مشکلات اقتصادی اولویت مجلس است

معیشت و حل مشکلات اقتصادی اولویت مجلس است