مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 03:352020-06-28سياسي

خیابان امام خمینی (ره) گرگان به پیاده راه تبدیل می شود


رییس کمیسیون عمران حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر گرگان با بیان این که خیابان امام خمینی (ره) به پیاده راه تبدیل می شود، گفت: اجرای این طرح در بودجه امسال شهرداری گرگان دیده شده است.

- گرگان- رییس کمیسیون عمران حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر گرگان با بیان این که خیابان امام خمینی (ره) به پیاده راه تبدیل می شود، گفت: اجرای این طرح در بودجه امسال شهرداری گرگان دیده شده است.

سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات اجرایی پیاده راه خیابان امام خمینی(ره) گرگان در بودجه امسال شهرداری دیده شده و قرار است تغییراتی در مشخصات مصالح کف خیابان اتفاق بیفتد.

وی افزود: منظور از پیاده راه این نیست که تردد خودروها ممنوع شود بلکه محیطی به وجود آمده تا در ساعات و روزهایی مشخص و تعطیل که کسب و کار در جریان نیست، فضای پیاده روی در اختیار مردم قرار بگیرد.

مرتضوی با بیان این که به جای آسفالت، خیابان سنگفرش می شود، تصریح کرد: خیابان امام(ره) در مجاورت بافت تاریخی قرار داشته و این اقدام در راستای احیای بافت تاریخی گرگان انجام می شود.

رییس کمیسیون عمران حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر گرگان گفت: به دلیل اینکه بنا داریم فرهنگ پیاده روی را نهادینه کنیم، افزایش پارکینگ ها در این مسیر در دستور کار سازمان حمل و نقل شهرداری قرار داشته ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان امام خمینی (ره) گرگان به پیاده راه تبدیل می شود

خیابان امام خمینی (ره) گرگان به پیاده راه تبدیل می شود