مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 03:402020-06-28سياسي

آمادگی بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی در قزوین


مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: طرح محرومیت زدایی در قالب پروژه های آب رسانی، راه روستایی و ساخت خانه های محرومین است و می توانیم با کمک دستگاه های اجرایی طرح جامع محرومیت زدایی را در استان قزوین اجرایی کنیم.

- ایسنا/قزوین مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: طرح محرومیت زدایی در قالب پروژه های آب رسانی، راه روستایی و ساخت خانه های محرومین است و می توانیم با کمک دستگاه های اجرایی طرح جامع محرومیت زدایی را در استان قزوین اجرایی کنیم.

سرهنگ مهدی صادقپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح جامع محرومیت زدایی را در سال 99 دنبال خواهیم کرد، تمامی مراکز سپاه موظف شدند به این سو حرکت کنند.

وی ادامه داد: طرح محرومیت زدایی در قالب پروژه های آب رسانی، راه روستایی و ساخت خانه های محرومین است که باید با کمک دستگاه های اجرایی به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا آن ها را به سرانجام برسانیم.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین با اعلام اینکه 114 گروه جهادی در طرح های عمرانی به بسیج سازندگی کمک کردند، افزود: در طرح های محرومیت زدایی دستگاه های اجرایی 70 درصد و سپاه نیز 30 درصد آورده مالی خواهند داشت؛ همچنین گروه های جهادی، ماشین آلات و تجهیزات بسیج سازندگی در اختیار پروژه ها قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی در قزوین

آمادگی بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی در قزوین