مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 03:552020-06-28اقتصادي

تعویض چاه آب روستای بهرام آباد به دلیل وجود نیترات


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عدم اجرای پروژه بن بروجن که آب 14 روستا از آن تامین می شود، گفت: روستاهای دشت شهرکرد مانند بهرام آباد، - سهراب بهرامی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ما 750 روستا در استان داریم که از این تعداد 612 روستا دارای شبکه آب رسانی هستند و برای 505 روستا قبض صادر می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: روستاهایی که شبکه آب رسانی ندارند زیر 20 خانوار هستند و شرکت آب و فاضلاب روستایی تامین آب روستاهای بالای 20 خانوار را انجام می دهد و سایر روستاها به طور سیار آبرسانی می شوند که اولویت با روستاهای بالای 20 خانوار است.

وی اظهار داشت: برای تامین آب این روستاها 283 منبع تامین آب داریم که 175 منبع ما چاه آب است و به صورت حجمی تقریبا 80 درصد منبع تامین آب روستا از آب های زیر زمینی یا چاه ها هستند که کمبود بارش و شیوع بیماری کرونا منابع آب زیرزمینی را تحت شعاع خود قرار داده است.

بهرامی با بیان اینکه شاخص بهره مندی آب در کل کشور 76/6 است، بیان کرد: این شاخص در استان ما 78/8 است که نسبت به شاخص کشوری بیشتر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با اشاره به اینکه در حال حاضر 40 روستا به طور سیار آب رسانی می شوند، گفت: این روستاها دارای جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض چاه آب روستای بهرام آباد به دلیل وجود نیترات

تعویض چاه آب روستای بهرام آباد به دلیل وجود نیترات