مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 04:052020-06-28سياسي

وظیفه دستگاه قضایی مطالبه گری از دستگاه ها است


امروز انتظار مردم از دستگاه قضایی بیشتر شده و این امر اگرچه مسئولیت ما را بیشتر کرده است اما این تصور را هم ایجاد کرده که در همه مسائل باید دستگاه قضایی تصدی گری کند در حالیکه وظیفه ما مطالبه گری از دستگاه هاست.

- به گزاش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در نشست مشترک دستگاه قضایی و کانون وکلا به مناسبت هفته قوه قضاییه از وکلا برای کمک به افزایش آگاهی های حقوقی دعوت کرد و افزود: جامعه وکلا در قالب بسیج حقوقدانان به افزایش آگاهی حقوقی مردم و کاهش دعاوی کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه اسناد عادی بلای جان محاکم استان شده است، تصریح کرد: وکلا باید در کنار دستگاه قضایی مردم را به سمت تنظیم  اسناد و قراردادها در دفاتر اسناد رسمی هدایت کنند.

هاشمیان از وکلا خواست: اجازه ندهند برخی وکلا با اقدامات خود جایگاه وکلا را خدشه دار کنند.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: امروز انتظار مردم از دستگاه قضایی بیشتر شده و این امر اگرچه مسئولیت ما را بیشتر کرده است اما این تصور را هم ایجاد کرده که در همه مسائل باید دستگاه قضایی تصدی گری کند در حالیکه وظیفه ما مطالبه گری از دستگاه هاست.

دادستان مرکز استان هم در این نشست با بیان اینکه از حضور وکلا در پرونده ها استقبال می کنیم، گفت: حضور وکیل به احقاق حق و شفاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه دستگاه قضایی مطالبه گری از دستگاه ها است

وظیفه دستگاه قضایی مطالبه گری از دستگاه ها است