مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 04:052020-06-28سياسي

مدافعان حرم برای مقابله با تکفیری ها دفاع اعتقادی داشتند


نماینده ولی فقیه در لشکر 25 کربلای مازندران با اشاره به بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، گفت: دفاع از حرم اهل بیت و مقابله با دشمن تکفیری هیجانی نبوده و ناشی از اعتقادات و فداکاری مدافعان حرم بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام علیرضا ملازاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان مازندران و شهدای لشکر 25 کربلا اظهار کرد: بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، شهید مدافع حرم سعید کمالی و شهید مدافع حرم علی جمشیدی، بار دیگر فضای میهن و استان شهید پرور مازندران را معطر به عطر شهدای مدافع حرم کرد.

وی با بیان این نکته که شهدای مدافع حرم با ایثار جان و خون خود از حرم اهل بیت (ع) دفاع کردند، گفت: اردیبهشت سال 95 حماسه خان طومان با ایثارگری همین جوانان مومن و انقلابی برای دفاع از حریم اهل بیت در مقابل حملات سخت تکفیری ها رقم خورد که اگر این مقاومت جانانه جوانان انقلابی از خطه علویان و لشکر 25 کربلا نبود دشمن تکفیری در گستره وسیع تری دست به جنایات و فساد عدیده ای میزد که جبران ناپذیر بود.

 ملازاده با اشاره به اینکه از معجزات انقلاب شتافتن این جوانان برای مقابله و مواجهه با دشمن خبیث در خارج مرزهای ایران اسلامی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان حرم برای مقابله با تکفیری ها دفاع اعتقادی داشتند

مدافعان حرم برای مقابله با تکفیری ها دفاع اعتقادی داشتند