مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 04:252020-06-28سياسي

اعمال الزامات اجباری پیشگیرانه در مقابل کرونا در استان مرکزی


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی خواستار اعمال الزامات اجباری منطبق با مصوبات ستاد ملی کرونا در سطح استان مرکزی از سوی مراجع ذیربط برای پیشگیری از شیوع بیشتر و ابتلای مردم به کرونا شد.

- ایسنا/مرکزی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی خواستار اعمال الزامات اجباری منطبق با مصوبات ستاد ملی کرونا در سطح استان مرکزی از سوی مراجع ذیربط برای پیشگیری از شیوع بیشتر و ابتلای مردم به کرونا شد.

علی اکبر کریمی در گفت وگو با ایسنا، افزود: برای جلوگیری از شیوع این بیماری باید تصمیمات سختگیرانه اعمال و الزامات اجباری اتخاذ و از برگزاری تجمعات با جمعیت بالا پرهیز شود تا روند ابتلا در استان کاهش یابد.

وی در خصوص انتظارات مجمع نمایندگان استان مرکزی به منظور اعمال تصمیمات کاربردی برای پیشگیری از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان گفت: آخرین آمار منتشر شده در مورد ابتلای مردم به ویروس کرونا بیانگر آن است که وضعیت این بیماری کاملا سیال و شناور است.

کریمی به متغیر بودن وضعیت هر نقطه ای از استان و ایجاد شرایط قرمز، زرد و یا سفید به دلیل ناشناخته بودن این بیماری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این بیماری در بین مردم عادی شده و متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی مانند روزهای نخست شیوع این بیماری از سوی آحاد مختلف مردم جدی گرفته نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال الزامات اجباری پیشگیرانه در مقابل کرونا در استان مرکزی

اعمال الزامات اجباری پیشگیرانه در مقابل کرونا در استان مرکزی