مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 05:052020-06-28سياسي

اجازه نمی دهیم حقوق بشر به سیاست آلوده شود


دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی دهد که حقوق بشر به سیاست آلوده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی باقری معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه در گفت وگو با برنامه کنکاش که به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و یارانش و همچنین هفته حقوق بشر آمریکایی با موضوع ایران، قربانی تروریسم از شبکه جهانی جام جم پخش شد، در خصوص نگاه کشورها به حقوق بشر و رفتارهای متناقض به این مسأله، اظهار داشت: شاید شما از منظر درستی به موضوع نگاه نمی کنید که چنین ذهنیتی برای شما ایجاد شده و این در ذهنتان ابهام است و اگر از منظر دیگری ببینید شاید خیلی هم ابهام نداشته و طبیعی باشد.

وی با بیان اینکه کسانی که در دنیا قدرت دارند برای اینکه منافع خود را تأمین کنند از همه ابزارها و امکانات برای پیش برد سیاست هایشان استفاده می کنند، افزود: ابزار و امکانات برای آن ها مهم نیست بلکه هدف و تأمین منافعشان مهم است.

17 هزار نفر ایرانی توسط تروریست ها به شهادت رسیده اند دبیر ستاد حقوق بشر با تأکید بر اینکه مبنای نگاه حقوق بشر غربی با ما کاملأ در تضاد است، گفت: شما بر اساس معیاری مسأله را می بینید که حقوق انسانی مهم است این افراد هم انسان هستند و چرا جان آن ها مورد خطر قرار گرفته است؟ اما از نظر آن ها این گونه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم حقوق بشر به سیاست آلوده شود

اجازه نمی دهیم حقوق بشر به سیاست آلوده شود