مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 05:102020-06-28اجتماعي

انتقاد از بی توجهی شهرداری به تداوم فعالیت مشاغل پرخطر و مزاحم در پایتخت


رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران از بی توجهی شهرداری های مناطق به فعالیت مشاغل پر خطر و مزاحم انتقاد کرد.

- رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران عنوان کرد انتقاد از بی توجهی شهرداری به تداوم فعالیت مشاغل پرخطر و مزاحم در پایتخت رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران از بی توجهی شهرداری های مناطق به فعالیت مشاغل پر خطر و مزاحم انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این که متاسفانه روز سه شنبه سوم تیر ماه یک مورد حریق و انفجار در کارگاه شارژ سیلندر گاز مایع در خیابان طیب را شاهد بودیم که جان دو تن از شهروندان را گرفت، گفت: با گذر از برخی محلات شهر تهران می بینیم که مشاغلی همچون تعمیرگاه، فروشگاه های مواد شیمیایی که جزو صنوف پر خطر هستند فعالیت آزادی دارند که برای بسیاری از آنها در آیین نامه اجرایی بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها ضوابط استقرار و یا انتقال از پهنه های نامتناجس لحاظ شده است و براساس قانون این گونه مشاغل باید به دلیل آلایندگی و پر خطر بودنشان به محل دیگری منتقل شود.

وی با بیان این که برخی از این مشاغل در سطح شهر به دلیل شکایت شهروندان یا خود شهرداری تعطیل و یا تغییر کاربری دادند، تصریح کرد: متاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بی توجهی شهرداری به تداوم فعالیت مشاغل پرخطر و مزاحم در پایتخت

انتقاد از بی توجهی شهرداری به تداوم فعالیت مشاغل پرخطر و مزاحم در پایتخت