مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 05:152020-06-28فناوري

خدمات شرکت آب و فاضلاب زنجان غیرحضوری می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: استعلام و پرداخت صورت حساب، دریافت پیامکی قبوض و اعلام و ثبت رقم کنتور، تلفنی شد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: استعلام و پرداخت صورت حساب، دریافت پیامکی قبوض و اعلام و ثبت رقم کنتور، تلفنی شد.

علیرضا جزءقاسمی صبح امروز (8 تیرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خدمات استعلام و پرداخت صورت حساب قبوض، ثبت شماره تلفن همراه جهت دریافت قبوض به صورت پیامکی و اعلام و ثبت رقم کنتور با فشردن کلید 4 در سامانه تلفنی 122 برای مشترکان استان زنجان مهیا شد.

وی افزود: پیش از این مشترکان برای دریافت این خدمات مجبور به مراجعه حضوری بودند اما اکنون با توجه به شرایط کرونایی کشور و لزوم پرهیز از رفت و آمدهای غیرضرور و صرفه جویی در وقت و هزینه مشترکان، این خدمات به صورت تلفنی ارائه می شود.

این مسئول ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستای انجام رسالت خود جهت تحقق سیاست های دولت الکترونیک، همه خدمات خود را به صورت غیرحضوری و در بستر اینترنت و تلفن ارائه می کند.

جزءقاسمی تصریح کرد: علاوه بر این خدمات، ثبت حوادث آب و فاضلاب، ثبت شکایت های مردمی، دریافت پیام صوتی مشترکان و پیگیری جزو خدمات تلفنی سامانه 122 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شرکت آب و فاضلاب زنجان غیرحضوری می شود

خدمات شرکت آب و فاضلاب زنجان غیرحضوری می شود