مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 05:252020-06-28سياسي

رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان امنیت پایدار منطقه را تثبیت می کند


رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان نیروی زمینی سپاه در کردستان نشانگر قاطعیت و صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این رزمایش، - جمال ارشدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در دیواندره با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرزهای کشور اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ایمان، اخلاص و صداقت شکل گرفته و نقش تعیین کننده ای در امنیت و دفاع از مرزهای کشور دارد.

ارشدی با بیان اینکه خدمت در سپاه پاسداران، ایثار و فداکاری است، تصریح کرد: امروز ایثار و فداکاری رزمندگان و پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه ها از جمله عمران و آبادانی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و .

قابل تقدیر است.

وی برگزاری رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان را در برقراری امنیت پایدار منطقه مهم ارزیابی کرد و افزود: رزمندگان سپاه پاسداران در این رزمایش قابلیت های دفاعی و آمادگی خود را در برابر تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و تاثیر مثبتی بر عرصه منطقه ای خواهند داشت.

فرماندار دیواندره ایجاد امنیت را یکی از ارکان توسعه پایدار برشمرد و گفت: وجود امنیت پایدار و پاکسازی منطقه از مولفه های مختلفی که در شهرستان ایجاد ناامنی می کردند یقیناً در تحقق توسعه همه جانبه، جذب سرمایه گذار و توسعه اقتصادی موثر و نقش مهمی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان امنیت پایدار منطقه را تثبیت می کند

رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان امنیت پایدار منطقه را تثبیت می کند