مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 05:552020-06-28سياسي

برگزار نشدن شورای عالی فضای مجازی سرپیچی از دستور رهبری است


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از اعضای شورای عالی فضای مجازی، گفت: برگزار نشدن جلسات شورای عالی فضای مجازی سرپیچی از اجرای دستور رهبر انقلاب است.

- ایسنا/یزد نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از اعضای شورای عالی فضای مجازی، گفت: برگزار نشدن جلسات شورای عالی فضای مجازی سرپیچی از اجرای دستور رهبر انقلاب است.

محمدرضا دشتی اردکانی عصر دیروز هفتم تیرماه در نشست ماهر سپاه الغدیر استان یزد، ضمن انتقاد از برگزار نشدن جلسات شورای فضای مجازی، اظهار کرد: شورای فضای مجازی به دستور مستقیم مقام معظم رهبری ایجاد شده ولی متاسفانه اعضای آن حتی اقدام به برگزاری جلسات نمی کنند.

وی با تاکید بر این که وقتی مقام معظم رهبری دستوری صادر می کنند اجرای آن واجب و ضروری است، افزود: این که جلسات این شورا برگزار نمی شود به معنای سرپیچی از فرمان ولی امر مسلمین است.

نماینده مردم اردکان در مجلس یاداور شد: بیش از 10 جلسه در ارتباط با فضای مجازی توسط نمایندگان برگزار شده و کارشناسان مختلفی به این جلسات دعوت شدند تا مباحث را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دهیم.

دشتی در ادامه با بیان این که الان یکی از مهمترین اولویت های کشور باید بحث فضای مجازی باشد، تصریح کرد: رها کردن فضای مجازی به حال خود، می تواند خسارت های بسیار سنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزار نشدن شورای عالی فضای مجازی سرپیچی از دستور رهبری است

برگزار نشدن شورای عالی فضای مجازی سرپیچی از دستور رهبری است