مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 06:102020-06-28سياسي

عنوان اتهام عباس ایروانی تغییر کرد


جلسه رسیدگی به اتهامات عباس ایروانی و سایر متهمان گروه عظام در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد و اتهام عباس ایروانی از افساد فی الارض به اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، در ابتدای جلسه قاضی ابوالقاسم صلواتی از متهم ردیف اول خواست در جایگاه قرار گیرد و با اشاره به عنوان اتهامی وی اظهار داشت: آقای ایروانی اتهامات شما در پنج بند در جلسات قبل قرائت شد؛ به استناد ماده 280 قانون آیین دادرسی کیفری بند الف اتهامات شما از افساد فی الارض از مجرای اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور به اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه ای قطعات خودرو بصورت عمده و کلان به میزان 664 میلیون و 37 هزار و425 دلار اصلاح و تغیر پیدا می کند آیا از تفهیم اتهام مطلع شدید؟ متهم پاسخ داد : بله قاضی صلواتی سپس از وکیل متهم اول خواست با توجه به تغیر عنوان بند الف اتهامی در جایگاه حضور یابد و دفاعیات خود را بیان کند.

عباس ایروانی دو پرونده در حال رسیدگی دارد؛ عباس ایروانی مدیر گروه عظام و تولید کننده قطعات خودرو متهم ردیف اول پرونده است که به افساد فی الارض از مجرای اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور با توسل به قاچاق سازمان یافته و حرفه ای قطعات خودرو به صورت عمده و کلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان اتهام عباس ایروانی تغییر کرد

عنوان اتهام عباس ایروانی تغییر کرد