مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 06:202020-06-28دانش

کودکان سرزمین طلای سیاه لبخند بزنید!


مهدی طرفی؛ * بخندید که خنده های شما صد شرف دارد به خوش گذرانی های ساشا سبحانی ها و دلقک بازی های تهی مغز های کوچک و زنگ زده.

- اینجا مردمان لبخند می زنند و شکر نعمت هم می کنند نه بخاطر سلفی های اشرافی سام اصغری و بریتنی اسپیرز و کامنت معنادار مسی در پست آرات.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-مهدی طرفی؛ * بخندید که خنده های شما صد شرف دارد به خوش گذرانی های ساشا سبحانی ها و دلقک بازی های تهی مغز های کوچک و زنگ زده.

که اعصاب خوردی های بالا و پایین شدن بورس های میلیاردی این روز های فلانی و بهمانی چه وقتی می گذارد که ببینیم فرزندانمان شب روی طلای سیاه خوابند و روز را با طلای کثیف سپری می کنند! چه اهمیت دارد که گومز و خانم پیکه لایو بروند و عده ای تبلیغشان کنند که بگوییم چقدر با سواد و باکلاس اند.

همگی فریاد بزنید که صدایتان را دنیا بشنوند که محمدرضا حیاتی مدل لباس شده و شاید به قطر سفر کند و برنامه جدید مجید صالحی هم یک به یک همه را فیتیله پیچ می کند و ترلان پروانه نتوانسته جوابش را بدهد و فریبا نادری هم فحش را با فحش جواب داده است! الان که دیگر لغو شدن یکی از قسمت های دورهمی، علامت سوال ایجاد کرده کمی به مشکلات اصلی تر فکر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان سرزمین طلای سیاه لبخند بزنید!

کودکان سرزمین طلای سیاه لبخند بزنید!