مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 06:202020-06-28اجتماعي

قبولی در کنکور تنها راه موفقیت نیست


خانواده ها باید به فرزندان خود آرامش و امید دهند و به آن ها بیاموزند قبولی در کنکور تنها شرط خوشبختی و موفقیت در زندگی نیست و می توان با کسب هر مهارت و پیشرفتی به موفقیت در زندگی دست یافت.

- لیلا میررضایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیشرفت تکنولوژی و صنعتی شدن جوامع، استرس جزء جداناپذیر زندگی شده و اگر راه مبارزه با این حالت روحی را ندانیم به عواقب جبران ناپذیر آن دچار می شویم.

وی با اشاره به این که استرس و اضطراب که این روزها بیشتر در جوانان دیده می شود زندگی را به کام آن ها و خانواده های شان تا حدی تلخ کرده و نزدیک شدن به کنکور هم به این موضوع دامن زده است، عنوان کرد: مطمئناً برای یک جوان کنکور سراسری یکی از حساس ترین و پُراسترس ترین امتحان هاست که تمام زندگی نه تنها او بلکه خانواده اش را تحت الشعاع قرار می دهد.

میررضایی با بیان این که در این برهه از زمان متخصصان به دانش آموزان توصیه می کنند ورزش کنند، افزود: حدود 20 دقیقه ورزش در روز سبب تولید آندروفین شده و باعث نشاط و کاهش استرس می شود بنابراین به طور حتم در برنامه روزانه خود، مدت زمانی را به ورزش کردن اختصاص دهید.

این روانشناس با اشاره به این که کنکوری ها باید خواب و استراحت کافی داشته باشند، عنوان کرد: باتوجه به این که بیشترین میزان آمادگی ذهنی، پس از 7 ساعت خواب است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبولی در کنکور تنها راه موفقیت نیست

قبولی در کنکور تنها راه موفقیت نیست