مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 06:302020-06-28فناوري

با دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید


احتمالا این روزها بارها و بارها نام دیجیتال مارکتینگ را شنیده باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام مدیر وب، دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کارکردی دارد؟ به زبان ساده به هر فرآیندی در دنیای اینترنت که به هدف معرفی یک محصول، برند و یا خدمات انجام شود، دیجیتال مارکتینگ می گویند.

بدون شک رسوخ دنیای اینترنت به زندگی اکثریت افراد و استفاده روزانه از موبایل، تبلت، لپ تاپ و البته اینترنت، این شیوه تبلیغات را به یکی از موفق ترین روش های بازاریابی و تبلیغ تبدیل کرده است.

در ادامه اطلاعات جامعی را در این باره در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دیجیتال مارکتینگ چیست و از چه ابزارهایی استفاده می کند؟ همانطور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد، دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی و تبلیغ اما در دنیای اینترنت و فضای مجازی است.

در حال حاضر بیش از 60 درصد صاحبان کسب و کارهای مختلف و برندهای گوناگون در جهان از این شیوه تبلیغ برای معرفی و توسعه کاری خود استفاده می کنند.

این شیوه تبلیغات مانند روش های سنتی و قدیمی دارای اصول و چهارچوب هایی است که توجه به آن ها می تواند موفقیت چشمگیری برای شما به دنبال داشته باشد.

بعد از آن که با مفهوم این نوع از بازاریابی آشنا شدید، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که از چه ابزارهایی می توانید برای دیجیتال مارکتینگ استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید

با دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید