مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 06:502020-06-28سياسي

خروج 115 هزار خانوار از پوشش حمایتی کمیته امداد در سال گذشته


رییس کمیته امداد توانمندسازی مددجویان را مهمترین ماموریت این نهاد دانست و گفت: سال گذشته با اجرای طرح های اشتغال، 115 هزار خانوار به خودکفایی رسیده و از پوشش حمایتی امداد خارج شدند.

- رییس کمیته امداد توانمندسازی مددجویان را مهمترین ماموریت این نهاد دانست و گفت: سال گذشته با اجرای طرح های اشتغال، 115 هزار خانوار به خودکفایی رسیده و از پوشش حمایتی امداد خارج شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی بختیاری در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی با اشاره به ابعاد مختلف توانمندسازی مددجویان افزود: اشتغال، مسکن و ارتقای فرهنگی سه رکن اساسی توانمندسازی خانواده های تحت حمایت به شمار می رود که کمیته امداد در هر سه موضوع اقدامات خوبی را در دست انجام دارد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد سال گذشته حدود 176 هزار فرصت شغلی برای خانواده های تحت حمایت ایجاد کرد، ادامه داد: این میزان اشتغال، حدود 41 درصد مشاغل راه اندازی شده در کشور در سال 98 است.

رییس کمیته امداد برنامه سال 99 این نهاد را ایجاد 200 هزار فرصت شغلی برای مددجویان عنوان کرد و گفت: برای راه اندازی این میزان اشغال، حدود 6200 میلیارد تسهیلات قرض الحسنه پیش بینی شده است.

سال گذشته 115 هزار خانوار با تکیه بر طرح های اشتغال و توانمندسازی، به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایت امداد خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 115 هزار خانوار از پوشش حمایتی کمیته امداد در سال گذشته

خروج 115 هزار خانوار از پوشش حمایتی کمیته امداد در سال گذشته