مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 06:552020-06-28سياسي

ولنگاری و ابتذال فرهنگی سوغات برخی گردشگران است


متاسفانه سوغات برخی از مسافران ولنگاری و ابتذال فرهنگی است و نسبت به مسائل فرهنگی کم توجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی پیش ازظهر یکشنبه در همایش استانی تکریم امامزادگان مازندران که در آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد با گرامیداشت دهه کرامت با بیان اینکه امامزادگان به گردن ما حق هدایت دارند، اظهار کرد: از مسئولان اوقاف استان مازندران به دلیل برگزاری این مراسم و تکریم امامزادگان و تجلیل از خادمین تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود: در گذشته و امروز اقشار گوناگون از مردم عادی، سیاسیون، گردشگران داخلی و خارجی به استان ما می آیند هر کدام سوغاتی به استان می آورند برخی سوغات بد و برخی خوب، به خصوص برخی از مسافران و گردشگران سوغات بدی مانند ولنگاری و ابتذال فرهنگی می آورند و مسائل فرهنگی را رعایت نمی کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران ادامه داد: برخی ارزش ها را رعایت نمی کنند و مایه دلخوری و نگرانی قاطبه مؤمنان به خصوص خانواده شهدا شده اند.

امام جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه دسته های مختلفی که در گذشته و امروز وارد مازندران می شوند هر کدام سوغات فرهنگی زشت و زیبایی دارند، بیان کرد: یک هزار و 262 امامزاده ای هم که وارد سرزمین ما شدند سوغاتشان این بود که دین، مکتب اهل بیت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولنگاری و ابتذال فرهنگی سوغات برخی گردشگران است

ولنگاری و ابتذال فرهنگی سوغات برخی گردشگران است