مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 07:052020-06-28حوادث

آتش سوزی در یک مغازه بازار همدان/ 80 درصد مواد سوخت


مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری همدان گفت: طی آتش سوزی در یک مغازه واقع در راسته حسین خانی بازار همدان، 80 درصد مواد در آتش سوختند.

- محمدرضا بیاناتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آتش سوزی در مغازه ای واقع در راسته حسین خانی بازار همدان اظهار کرد: این مغازه انبار مواد غذایی و خوراکی از قبیل چیپس و پفک و .

بود.

وی با بیان اینکه ساعت 9 و یک دقیقه با آتش نشانی تماس گرفته شده بود اما گفتند خودشان اطفا را انجام داده اند افزود: مجدد طی تماس با مرکز 125 اعلام شد که اطفا انجام نشده و همکاران ما ساعت 9 و 5 دقیقه خود را به محل رسانده و عملیات اطفا را انجام دادند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مغازه دارای موادی سریع الاشتعال بود، حدود 80 درصد مواد داخل مغازه در آتش سوخته است بیان کرد: دلیل آتش سوزی نیز ایجاد  اجاق گاز کوچکی بود که برای گرم کردن آب و غذا از ان استفاده می شده است، بود که به علت حرارت بالا کارتن همجوار و مواد سریع الاشتعال دچار حریق شده است.

  وی بیان کرد: طبقه فوقانی این مغازه نیز مسکونی بوده و خانم مسنی در آن زندگی می کند که قبل از دودزدگی همکاران ما وی را از محل خارج کرده اند.

وی به میزان خسارت اشاره نکرد و گفت: حدود 80 درصد مواد داخل مغازه سوخته است اما ساختمان قدیمی نیست که به لحاظ میراث فرهنگی مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در یک مغازه بازار همدان/ 80 درصد مواد سوخت

آتش سوزی در یک مغازه بازار همدان/ 80 درصد مواد سوخت