مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 07:052020-06-28اجتماعي

مدارس اجازه تغییر رنگ روپوش دانش آموزان را ندارند


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: مدارس اجازه تغییر رنگ روپوش مدرسه را ندارند.

-  علی محمد غلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و مشکلات معیشتی خانواده ها، به تمام مدارس سطح استان ابلاغ کردیم اجازه تغییر رنگ روپوش مدارس در سال تحصیلی جدید را ندارند.

وی تصریح کرد: طرح و مدل لباس ها نیز در سال تحصیلی جدید تغییری نخواهد داشت و خانواده ها نگران روپوش مدارس فرزندان خود نباشند.

  چنانچه گزارش شود مدرسه ای نسبت به تغییر طرح و رنگ روپوش مدارس به خانواده ها فشار وارد می کند، با مدیر آن مرکز آموزشی برخورد خواهد شد معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: چنانچه گزارش شود مدرسه ای نسبت به تغییر طرح و رنگ روپوش مدارس به خانواده ها فشار وارد می کند، با مدیر آن مرکز آموزشی برخورد خواهد شد.

غلامی با بیان اینکه به دلیل نامشخص بودن شرایط کرونا سه سناریوی سفید، قرمز و زرد برای سال تحصیلی جدید پیش بینی شده، بیان کرد: در سناریو سفید مشکلی بابت حضور دانش آموزان در مدارس نیست و دانش آموزان باید طبق روال سال های گذشته در مدارس حاضر شوند، در سناریوی زرد بخشی از  آموزش ها به صورت حضوری و بخشی در فضای مجازی دنبال خواهد شد و در وضعیت قرمز نیز مدارس تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس اجازه تغییر رنگ روپوش دانش آموزان را ندارند

مدارس اجازه تغییر رنگ روپوش دانش آموزان را ندارند